Varm jävla vinter

JA! Vafan är det fortfarande plusgrader ute för? Jag vill ha SNÖ!! Ge mig massor utav snö!Jag vill ut och pölsa,kasta snöbollar,Ev göra en snöängel eller två trots att jag antagligen inte hade kommit upp igen. Julen är inte alls långt borta nu och jag tycker det är skit-tråkigt att snön inte kommit! Känns inte som det är någon mening med att fira jul.Låter kanske löjligt men jag kan inte vaa det enda som känner så?

Iaf!!!Idag står lite "röjning" på schemat, tänkte flytta in en byrå i klädkammarn så vi får lite mer plats i sovrummet:) Sen ställa allt som skall ner i källarn i något härna så sambon får bära ner det.Och till sist ställa mi goch diska,Blir npg en vända med dammsugarn också!Lika bra!

Någon som skall ha det lika roligt som jag idag;)?

JA,snart är det nyår också! Förra året såg man ut såhär!Färg på kroppen och ptjaa allmänt "lätt".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0