Torka de luxe!

Sorry!Helt glömt av att uppdatera men internet har krånglat pga blåsten, har sånt där 3g skitnätvärk-dongel-shit!Hänger du med??

Va inne i stan i Fredags och hitta konstigt nog julklappar till ALLA i princip,MEN det blev runt 200:- per skalle ist för 100:- som först va tanken eftersom vi faktiskt INTE har pengar,Men runt 2000:- gick åt igår. Iiiih hemsk siffra jag ser, och räkningar kom det idag också!Har sån förbaskad lust att lämna tbx alla grejer och betala räkningarna men NEJ. Det händer inte, funderar dock på att åka in till stan och lämna tbx 2 leksaker som jag i efterhand inte förstor vf jag tog när det fanns mkt roligare bredvis(notera,stressköp)!

Förövrigt så har jag ny färgat utväxt idag och hunnit slinga, blev la inte sådär jättebra och jag glömde blekmedlet i håret alldeles för långt över tiden så i topparna är mitt hår SVINTO, riktigt smular sönder sådär gött,Måste till frissan och kapa topparna!!!Bums egentligen!Skall också köpa ett schampoo som färgar håret i en annan ton när man använder det. Vill ha ljust bruna slingor kom jag på förut;).

Blir ingen bild på håret idag för jag orkar inte jobba mig just nu!Håll ut tills imon!

För övrigt så mår man skit! Antar att det lär bli så nu dom sista veckorna, SOM kommer gå göööööörsnabbt!!!!!!!(drömmer),Vill inget annat att detta skall vara över, jag har tröttnat som FAN!


Jag har även skickat hem Ricinolja som skall få håret att växa upp till 6 cm per månad istället för 1 cm som det i vanliga fall gör,,Mer om detta imorgon!



Håret innan färgning och folieslingor.


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0