Suicide!

Åh, ledsen att det inte blivit några uppdateringar från mig,Skäms på mig!
Men jag har faktiskt tagit det lugnt i helgen och bara myst med mannen mig:) va välbehövligt kände jag!
Under helgen va vi å kalas för en av mina 4 bröder som fyllde 8,Va helt okej men som vanligt väldigt mkt skitsnack så man lyssna inte direkt utan undra mest på när det hela va över. Annars bara film och mys, en del städning blev det också här hemma:)

Nu i veckan har jag tänkt att bara ta det lugnt, fått så himla mkt förvärkar och en hemsk mensvärk som ligger och trycker på i bakgrunden*suckar*,Ont i ryggen har jag med! Ajaj! Men sånt man får stå ut med när man är gravid antar jag! Skall strax hoppa in i duschen, Men slänger in bilder på hur HEMSKT håret blev, jag hatar ju verkligen när det blir sådär pissgula slingor!!! Så jävla FULT!..Skall åtgärda detta så snart som möjligt!



Spyr lite när jag ser det, använder tofs nu!!!



//Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0