Stanna inne bebis!

Ja jag minns faktiskt inte vad jag skrev i föregående inlägg mer än att jag skulle skriva lite mer om vad som skedde häromdagen.Och jaaa, jag vet jag är urkass på att uppdatera när jag ska!

Känner mig lite disträ och borta i huvudet och minns knappt något faktiskt. Dom senaste 3 dagarna har jag i princip sovit bort.Jag äter och sover mestadels nu,Fast ändå inte.

Jag ringde in till spec-förlossningen på Östa sjukhuset runt 22 tiden häromdagen och "klagade" på mina sammandragningar/förvärkar som hållt i sig i 2 veckor nu, Den senaste veckan har dom blivit kraftsammare och gör ONT,Har en hemsk molnande mensvärk som vägrade ge med sig trots kokheta bad och alvedon. Så i , ja vad fan blir det!? Söndags när förvärkarna höll i sig från morron till morron dagen efter bestämde jag mig sedan på måndagskvällen (22.00) att rnga in,Förklarade läget och dom ville jag skulle åka in med en gång så dom kunde titta på mig.Sagt och gjort och väl framme så körde dom ctg och sedan undersökning(vaginal) för att kolla livmodertappen osv. Den hade "krymt" nästan 3 cm sen senast jag va inne för förvärkar, Den är alltså nere på ca 2, cm nu. Den påverkas med andra ord av alla SM och FV.Jag vet att hon prata på väldigt mkt om allt möjligt,minns inte så mkt faktiskt. Är som jag glömt allt. Minns bara att hon sa att det är VÄLDIGT viktigt att jag åker in med en gång nästa gång detta händer igen.

Flummigt inlägg men jag minns faktiskt inte mer,Sorry.

Våran lilla tjej vill titta ut innan 40 veckor gången iaf, så mkt vet vi:)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0