Money money,Lovely

Yes! Nu har sambon fått sin lön så imon blir det banken och stan,Skall se om man kan hitta lite klappar inne i nordstan kanske. Återstår att se, Hoppas jag inte glömmer någon bara, är så fruktansvärt vimsig! Skall passa på att köpa mig hårfärg och blekmedel till slingorna! Även en tub med bus! Känner mig lite fräshare med färg faktiskt!Och det gör mkt med orken det med, ser jag bra ut mår jag bra:) As simple as that!

Jag packade även lite kläder jag skall ha med till BB, än sålänge bara grejer till lilltjejen men skall se till att packa ner lite stuff till mig med, man vet ju aldrig hur länge man stannar !Och jag vill ha med mig grejer så jag kan göra mig nogurlunda "snygg" trots att jag precis fött !


Skall se om jag hittar någon billig ,större väska jag kan ha med mig till BB imon när jag ändå är inne i stan, Va många månader sen jag gick runt där nu faktiskt och är lite orolig över hur jag skall fixa det?Lär la DÖ efter en halvtimma.



Tvättat och låtit allt självtorka,I väskan tar jag med mig en overall+matchande mössa,3 bodys,2 långärmade tröjor, 3 par byxor,och två "spy"/"tvätt"-lappar ,sen barnlotion nappar,mjuka skor osv osv,Skall köpa blöjor tänkte jag också!!



Påminnelse till mig själv!KÖP NAPPFLASKOR OCH ERSÄTTNING IMORGON!PEACE!


//Isabell

Kommentarer
Postat av: hanna stångberg

hej, var gärna med i min julkalender. lucka nummer 7 kan du hitta här: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2156959 pst en ledtråd: VITORIAS SECRET!

2011-12-08 @ 14:52:40
URL: http://www.hannastangberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0