Hairfanatic!

Nu är jag tillbaka!någon som saknat mig? Iaf! Har fått smörja in kroppen nu och ptjaa kan ju säga att det gick åt en hel del! Jisses vad tjock man har lyckats bli under grav trots att jag "bara" gått upp 6 kg så syns det nått så sjukt mycket,Gick ju ner 6 kg i början av grav åga illamåendet sen gick jag upp dessa+ 6 kg till,Nåja! Jag får vara glad ändå, jag bär ju trots allt på det finaste man kan ha inom sig.

Back to the hair! Skall se till att fixa håret innan lillans ankomst detta/nästa året? Man vet ju aldrig när hon tittar ut men jag skulle gissa på i Januari,Hon är beräknad den 4e Februari?(någon som märkte att jag började prata bebis igen?*suck*)

Googlat lit eoch hitta ett par bilder på ungefär hur mitt hår skall se ut efter jag är färdig, skall iväg och köpa allt som krävs imorgon när mannen får lönen sin(får varannan Tors).


Mörkt hår med ljusa slingor som träder fram,Håret ser inte lika "tungt" ut.


Samma sak här,Jag är dock inget fan av den gula nyansen på slingorna.


Sist men inte minst,snyggaste bruden on earth.Smala&Tjocka slingor gjort över hela håret.



Är liiite kluven över hur jag skall göra men det blir nog bra;) tror ni inte? Lägger upp före och efter bilder imorgon!Spännande!



//Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0