Gödnings-Time

Har fått i mig lite mat nu!Gott, men hälsbrännan och dom sura uppstötningarna kom på en gång-inte mysigt!
Blev supertrött efter maten så jag funderar på om jag skall ta mig en powernap på 20 min eller om jag skall hålla mig vaken tills ikväll?Känns som jag slocknar när som helst! Har fått förbannat ont i magen av Niferexen men men jag skall fixa detta och hålla ut nu dom sista veckorna och sen hoppas jag allt vänder!

Fick så fruktansvärt "mens"-värk för en timme sen som håller i sig ,kanske överansträng mig idag trots att jag inte gjort nått direkt. Tar nu 2 tabletter på natten innan jag lägger mig(runt 5 tiden på morgonen) sen tar jag en senare under dagen runt 3 tiden, Hoppas att saker vänder nu!

Ännu känner jag ingen skillnad men det kanske kommer!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-07 @ 21:49:05
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0