Dessa December-barn

Jag har tänkt en del på december barn, vuxna med för den delen.Det kan inte vara skoj att fylla år på årets sista månad,När man får göra allting sist. Moppe sist av alla,Och den har du ingen nytta av i dec liksom?,Köpa cigg sist av alla?(lagligt då) nu för tiden får ju 10åringar tag i skiten hur lätt som helst, Tyvär!!!!Ut på krogen sist av alla och systemet sist av alla. Självklart kan man komma runt det också men kan inte vara kul! Själv är jag född i Januari så jag har alltid vart en av dom "första" att göra saker, Sen så anpassade man umgånget efter det tills ens "bästis" eller "närmare" kompis fick dra ut på krogen. Sen detta med jul, Fyller man nära inpå eller precis efter , kan man räkna med massor av julklappar då? När alla köpt så mkt grejer inför jul att dom är panka, eller blir man tvungen att "nöja" sig, just för att det snart är jul eller vart? SUGER i mina öron!Faktiskt!! *Som tur är hinner alla få lönning innan jag fyller år i januari ;) så jag har aldrig känt av nått. Hoppas hoppas att lill-skruttan i magen stanar inne minst 3-4 veckor till!!!Så vi kommer till vecka 37 iaf och förhoppningsvis slipper stanna på Sjukhuset! Jag vill hem direkt och börja gro in den nya familjen, det nya, underbara men förjäviga livet . Nu tror jag faktiskt bara att livet kan bli bättre.Ärligt. Att skaffa barn är det bästa beslut vi tagit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0