Coke is my drug

Ja lite så känns det, bara jag har cola eller typ julmust så är jag GLAD,Fler som känner så?

Idag har bebis bråkat med mig, massa sparkar på dom trevligaste ställen:) Men jag passa på och klappa lite på snuttans fot som hon tryckte ut tidigare:) Så liten och go,Fick mig en spark,vet inte om det kittlades (A)??Eller så blev hon bara allmänt trött på att bli pillad på lilla fossingen.

Jag får blogga mer imorgon:)! Tror jag skall ställa mig och paketera in en julklapp till nu som kom hem från yves rocher idag:).

Hörs imorgon kära mammor ,Blivande mammor och ni andra säklart:) Skoj att så många hittat min blogg!

Lämna gärna ett avtryck om du vart här och kikat;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0